Повернення товару
Повернення, обмін і ремонт техніки здійснюється згідно Закону України "Про захист прав споживачів", згідно якого покупець може звернутися в Магазин придбаного товару в 2 випадках:
1. Товар має істотний недолік (Стаття 8.) упродовж гарантійного терміну в товарі виявлений істотний недолік, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за призначенням, виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин і при цьому наділений хоч би однією з нижче приведених характеристик :
- сервісний центр взагалі не може усунути дефект;
- сервісний центр не може усунути дефект упродовж 14 днів;
- після ремонту товар стає істотно іншим, перестає виконувати які-небудь функції.
При дотриманні однієї з вище згаданих умов, проводиться повернення товару на підставі акту списання товару, який видається сервісним центром. У інших випадках необхідно звертатися в сервісний центр і скористатися послугою безкоштовного гарантійного обслуговування.
2. Товар не задовольняє покупця за формою, габаритам, кольору або іншим причинам не може бути використаний за призначенням. (Стаття 9.)
- на момент обміну аналогічного товару у продажу немає;
- товар не був у використанні, тобто є новим і з дня придбання пройшло не більше 14 днів, не враховуючи дня купівлі;
- збережений товарний вид товару, його споживчі якості, збережені усі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики.
Для повернення товару при собі необхідно мати:
товар (і усю його комплектацію) товарний чек гарантійний талон акт на списання товару, виписаний сервісним центром паспорт і ідентифікаційний код.
При розірванні договору купівлі розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар проводяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а у разі зниження ціни - виходячи з вартості на момент купівлі.
Гроші повертаються покупцеві в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей цього дня - в інший термін за згодою сторін, але не пізніше, ніж упродовж 7 днів.
Зі списком товарів, які не підлягають обміну, ви можете ознайомитися в додатку 172-94-п до ЗУ "Про захист прав споживачів".